באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

היתרונות שברכישת נדנדות גינה

היתרונות שברכישת נדנדות גינה

דמיינו לעצמכם את התמונה הבאה: צמחיה ירוקה, שמים כחולים ושמשיות מעניקות צל נעים וקריר בחצר השלווה והמרוהטת שלכם. פינות ישיבה רגועות בצד אחד של החצר, מיטות שיזוף פרושות בנינוחות בצידו האחר של השטח, מוסיקה שקטה מנעימה את האוזן, ואתם, עם משקה צונן ביד, מתרווחים לכם לאחר סיומו של עוד יום עבודה מפרך, על הנדנדה. נשמע טוב, נכון? לא רק שקל לדמיין את הסצנה הזו, אם יש לכם חצר מרוהטת, היא גם קלה למימוש וביצוע וכל מה שצריך הוא לוודא שאכן קיימת שם נדנדה שכזו.

 

האם לקנות מערכת ישיבה סלונית או שולחן אוכל וכסאות, מטבח או ערכת גריל בלבד, מיטות שיזוף או ספת לאונג' – אלה הן רק חלק מהשאלות המטרידות את רוכשי ריהוט החוץ.

הסכמה לאומית

אחד הנושאים לגביהם כמעט ולא קיימת התלבטות כזאת, הינו רכישת נדנדה לגינה. נדמה כי נדנדה היא המחשבה הראשונה שעוברת בראש כשחושבים על ריהוט גן, ובצדק. נדנדות, מקובלות ואהובות כמעט על כולם, גם על אלה שאין ברשותם חצר. רבים מהמתגוררים בדירות הכוללות מרפסות, רוכשים נדנדת גן וממקמים אותה במרפסת הדירה. למרות הקונצנזוס הקיים לגבי נדנדות, קיימים כיום בשוק מוצרים נוספים שפונים גם הם לאותה נישת שוק הרוכשת נדנדות גינה, וכך, רבים מוצאים את עצמם מתלבטים בין נדנדה לערסל וכשהחצר קטנה במיוחד, שואלים את עצמם אולי כדאי לוותר לחלוטין על אלמנט התנועה ולרכוש ספסל. עבורכם המתלבטים, הכנו השוואה שתעזור בהחלטה, בתקווה שלאחריה, תצטרפו אף אתם לקהל חובבי הנדנדות.

יתרונותיו של נדנוד

רגיעה – כבר מזמן הוכח, שאין כמו תחושת הנדנוד להרגיע ולהעניק שלווה. כשזה מלווה בציוץ ציפורים עליז וצמחיה ירוקה, השימוש בנדנדה מומלץ בכל ימות השבוע.

חזרה לילדות – לילדים שלכם, תהפוך הנדנדה לאמצעי משחק ושעשוע נוסף בגן. כאלטרנטיבה לבילוי בחדר והתמקדות במחשב או הנייד, יעדיפו ילדים רבים לחזור לחיק הטבע ולהזמין גם חברים לנדנוד בצוותא.

זוגיות מלבלבת – לרומנטיקנים שביניכם, תשמש נדנדת הגן כרקע להרבה רגעים רומנטיים. אין כמו ערב קסום וזוגי על הנדנדה, מלווה במוסיקה וארוחה מפנקת.

מפגשים חברתיים – נדנדות גינה קיימות בשוק בגדלים רבים ומסוגלות להכיל בין שניים לחמישה מתנדנדים. כשהמשפחה והחברים מוזמנים לארוחה בחוץ, תמיד יהיו אלה שיתפסו את הנדנדה ולא ירצו לשבת בשום מקום אחר.

אלמנט הזמן – נדנדות גינה הם לא רהיט שמתבלה כל כך מהר. הם בנויות מטיב פעולתן לשאת משקל כבד ועמידות מאין כמותן למזג האוויר. הרי לא ניתן לאחסן אותן במקרה של מזג אוויר קיצוני. הרוכשים ייהנו משנים רבות של שימוש בנדנדה, הרבה אחרי שהילדים יעזבו את הקן.

נדנדה, ערסל או ספסל?

לבעלי חצרות גדולות אין בעיית בחירה. במקרים רבים ירכשו נדנדת גינה ובנוסף גם ערסל או ספסל – או את שניהם גם יחד. בעלי חצרות קטנות יותר, ירצו למצוא את הפתרון המושלם לשטח מוגבל, ממנו יוכלו להפיק את התועלת וההנאה המקסימלית. לכל אחד מסוגי המוצרים יתרונות משלו, וכל אחד מהם מתאים לקהל שונה.

 

ערסלים – אם אתם מדמיינים ערסל בד מתנודד בין שני עצי אורן, תשכחו מזה. הערסלים המוצעים בשוק ריהוט החוץ כיום, הם חלליות לעומתם. מדובר בפריטים מעוצבים להפליא, המרחפים בין שמיים וארץ ונתמכים במתלים אלגנטיים. ערסלים הינם פריט ריהוט יפיפה שיתאים לכל חצר, כשאין מקום לנדנדה. הם מספקים צל, נוחות ובנויים באופן ההופך את השמירה על שיווי המשקל, למיותרת. אם אתם בוחרים ערסל, וודאו שהוא עשוי מחומרים קלי משקל, עמיד בפגעי מזג האוויר והכי חשוב – נוח לשימוש. אין טעם להשקיע בערסל אם השימוש בו גורם לכאבי גב או צוואר. החיסרון היחיד של הערסלים הוא גודלם. ערסלים מיועדים לשימוש אדם בודד וישנם גם דגמים זוגיים, אבל אין כאלה המיועדים ליותר אנשים מכך. אם יש לכם יותר מילד אחד, כדאי לחשוב מראש על הבעייתיות שבערסל אחד בלבד, או, לחילופין, פשוט יותר – לרכוש נדנדה.

ספסלים – אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר? הרי אי אפשר להתנדנד על ספסל, הוא לא נחשב לפריט ריהוט מפנק במיוחד ובחלק מהמקרים, גם התמיכה שהוא מציע לגב היא מועטה או איננה קיימת. נכון, אבל לא לכולנו יש חצר מרווחת. לבעלי החצרות / הגינות הקטנות, אשר, בכל זאת, צריכים מקום לשבת, יספיק ספסל. בעלי החצרות הגדולות באופן מיוחד, יוכלו להוסיף ספסל אחד או שניים, בנוסף לנדנדה ולערסל שכבר ממוקמים שם.

נדנדות גינה – בעת הרכישה, כדאי לברר מה המשקל המקסימלי שמסוגלת הנדנדה לשאת, לוודא שהחומרים מהם היא בנויה הם נוגדי חלודה ואינם דוהים בשמש, שהיא נוחה לישיבה ושגודלה מתאים למקום המיועד בחצר. אם הנדנדה אמורה לשאת יותר מזוג בו זמנית, רצוי שתהיה מהסוג הכבד, עם מסגרת עמידה ובטוחה יותר.

לסיכום

המחליטים לרהט את החצר או הגינה, נתקלים בהתלבטויות רבות הנובעות מההיצע הרחב והמגוון של פתרונות ריהוט חוץ הקיימים כיום בשוק. כמות השאלות עולה ביחס שווה למספר סוגי הפריטים השונים, כי בכל זאת, אי אפשר לרכוש הכל, גם אם התקציב הוא אינסופי. אם החלל המיועד מוגבל בגודלו, נדרשים מחשבה רבה ושיקול דעת, על מנת להימנע מלהעמיס את השטח בעודף פריטים.