באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

מטבח חוץ למרפסת

מטבח חוץ למרפסת

מטבח חוץ למרפסת לאירוח מושלם!

רוצים לארח את החברים, אך לא רוצים לפספס את כל האקשן בזמן שאתם טורחים ועומלים במטבח? עד שנפגשים עם חברים, הסתגרות במטבח היא פספוס אמיתי באירוח. היום יש לכך פתרון מצוין – מטבח גינה.

 

מטבח גינה מיועדים הינוחלק מרהיטי גינה בלתי נפרדים, לבעלי גינות אשר אוהבים לארח ולפנק את האורחים לא רק בבשר צלוי על האש אלא במגוון תוספות אותן אוהבים להכין במקום. אם תמיד חלמתם לאפות לחברים או למשפחה לחם טרי ולהוציא אותו ברגע האמת מן התנור, באמצעות מטבח גינה תוכלו לעשות זאת.

 

מטבח גינה מספק לכם את כל שנדרש במטבח, מטבח גינה הוא קומפקטי ומרוכז כך שאינו תופס שטח רחב מדי. ישראלים נהנים לארח, אוהבים להיות בחברה ולא לבדם, אוהבים להפוך את הכנת הארוחה לסוג של בידור ונהנים מארץ מלאה בשמש – אלה סיבות מספיקות בכדי לרכוש מטבח גינה כיפי.

 

מטבח גינה במגוון סוגים

 

ממש כפי שישנם מטבחים לבית העשויים חומרים שונים ובעיצובים שונים לחלוטין זה מזה, כך גם המצב עם מטבח גינה. אם אתם אוהבי האווירה הכפרית, גינתכם מרוצפת דק וכוללת ריהוט מעץ, תוכלו לרכוש מטבח גינה מעץ. אם מתחשק לכם להכניס דווקא קרירות ואווירה תעשייתית מעט, מטבח גינה מנירוסטה הוא מצוין. בכל מקרה כדאי לרכוש מטבח גינה שיענה על כל הצרכים ויכיל תנור, מקרר, משטח עבודה גדול, גריל גז, ארונות אחסון ומגירות, כיריים ועוד.

 

אצלנו ב"גנים ושושנים" תוכלו לבחון מטבח גינה במספר דגמים באיכות מעולה כל שנותר הוא לבחור מטבח גינה הוא מטבח הגינה המתאים לכם בגודלו ועיצובו.