באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

כיסוי לריהוט גן יוקרתי – למה לטרוח?

כיסוי לריהוט גן יוקרתי – למה לטרוח?

מחפש כיסוי שישמור על הריהוט היוקרתי שלך בין אם זה ריהוט לגינה או ריהוט בבית? עם כיסוי לריהוט יוקרתי תוכל לשמור על הריהוט שלך לאורך שנים רבות. הכיסוי מגן על הריהוט הגינתי מפני פגעי מזג האוויר בין אם זה גשמים בחורף או חום בקיץ. מעבר לכך, כיסוי לריהוט יוקרתי מגן גם מפני פגעי אוכל ושתיה אשר מזיקים. ישנם לא מעט סוגי כיסויים לרהיטים בצבעים וסגנונות שונים, כך שכל מה שנותר לך זה לבחור בהתאם לצרכיך האישיים את הריהוט שהכי מתאים לך.

מהו כיסוי לריהוט יוקרתי?

כיסוי לריהוט יוקרתי הוא למעשה כיסוי אשר מגן על הריהוט שלך מפני פגעי מזג האוויר, לכלוך, שתיה ואוכל אשר גורמים לריהוט להתבלות מהר לפני הזמן. עם כיסוי לריהוט יוקרתי אתה יכול להיות שקט ורגוע שהריהוט שלך יישמר לאורך שנים רבות. כיסויי ריהוט מגיעים בסוגים, דגמים, צורות, מידות שונות ועוד ומתאים למגוון סוגי הרהיטים. ניתן אף למצוא כיסוי ריהוט לריהוט גינה מעבר לכיסוי ריהוט לבית הסטנדרטים. ישנם לא מעט סוגי כיסויי ריהוט חלקם טרנדים חולפים וחלקם קלאסיים, כך שאתה זה שמחליט איזה סוג כיסוי מתאים לך.

סוגי כיסויי לריהוט יוקרתי

ישנם לא מעט סוגי כיסוי לריהוט ובמיוחד לריהוט יוקרתי. הכיסויים השונים כוללים סוגים שונים, צבעים, סגנונות ועוד.

 

כיסוי בד קלאסי – זהו כיסוי קלאסי רגיל אשר עשוי מבד ושומר על הריהוט שלך, ניתן למצוא אותו במגוון סגנונות וצבעים והוא אינו עולה הרבה כסף.

כיסוי מפוליאסטר – כיסוי חזק  איכותי ועמיד בפני  מזג האוויר ואטום לחלוטין למים. הכיסוי מתאים לגובה הריהוט ומכסה אותו באופן מושלם, הוא מגן מפני גשם, אבק, לכלכוך, חיות מחמד ועוד.

כיסוי מבד אוקספורד – מדובר על כיסוי מבד אשר משמש אוהלים ובעל ציפוי PVC פנימי, הכולל ציפוי סילקון למניעת חדירת מים. כיסוי זה מותאם לריהוט גן במיוחד והוא טוב לכל אורך השנה, וגם אם ישנו ריהוט בחוץ שנשאר.

כל הכיסויים מגיעים במידות וגדלים שונים ונותנים מענה לכל מערכות הישיבה כולל ריהוטי גן אשר נשארים מחוץ לבית לאורך כל השנה. כיסויים אלה חוסכים לנו כסף רב, מאחר שהם מגנים על הריהוט לאורך שנים מה שגורם לריהוט להיות עמיד לאורך שנים רבות  הודות לכיסוי זה.

למה כדאי לי להשתמש בכיסויי לריהוט יוקרתי?

שימוש בכיסוי לריהוט יוקרתי עוזר לך לשמור על הריהוט שלך מבלי התבלות לאורך שנים רבות. במקום לקבל ריהוט עם כתמים ולכלוך כתוצאה מאוכל ושתייה, אבק, פגעי מזג האוויר אתה מגן על הריהוט שלך והוא נשאר חדיש ממש כמו ביום שקנית אותו. כך שרק תקבל מחמאות ותגובות טובות מאנשים שונים. אז אם בא לך לקנות ריהוט חדש ולשמור אותו כך למשך שנים רבות, כל מה שאתה צריך זה כיסוי טוב חזק ואיכותי שישמור על הריהוט שלך לאורך שנים רבות. מעבר לכך, הכיסויים השונים בשוק מותאמים אף לריהוט גינה יוקרתי ומגינות עליו מפני פגעי מזג האוויר הקשים לאורך כל השנה.

יתרונות כיסוי לריהוט יוקרתי

לכיסוי לריהוט יוקרתי יתרונות רבים ביחס לכיסויי ריהוט אחרים. מדובר על כיסויים אשר מגנים על הריהוט לאורך שנים רבות, כך שהריהוט שלנו לא מתבלה מהר ונשאר לאורך זמן ממש כמו שנקנה.

כיסוי הריהוט מגן על הריהוט שלנו מפני שריטות של בעלי חיים, לכלוך, אבק, כתמי אוכל ושתייה ופגעי מזג האוויר אשר גורמים לריהוט להתבלות מהר מאוד.

רוב כיסויי הריהוט הם דוחי רטיבות ולחות וכן עמידים בפני קרני השמש החמה.

כיסוי הריהוט מתאימים לכל סוגי הגדלים של הריהוט כולל  גובה הריהוט והם מכסים את הריהוט באופן מושלם ומלא.

כיסויי ריהוט מותאמים הן לריהוט ביתי והן לריהוט גינה, כך שניתן להשתמש בהם בכל סוגי הריהוט שכוללים בין היתר: ספות, כיסאות, שולחנות, פינות רביצה, מערכות ישיבה ועוד.

הכיסויים עשויים מחומר איכותי וחזק מאוד.

טיפים לשימוש חכם בכיסוי לריהוט יוקרתי

בטרם החלטת על  רכישת כיסוי לריהוט יוקרתי כדאי שתשים לב לטיפים הבאים שיעזרו לך לחסוך כסף רב.

עשה סקר מחירים בין כמה סוגי כיסויי ריהוטים, ועל תלך על הכיסוי הזול ביותר אלא על האמצע, לא כל כיסוי זול נותן תמורה טובה ולרוב הוא גורם לנו להוציא יותר כסף משחשבנו.

נסה לבדוק כמה שיותר סוגי ריהוט עד שתמצא את הריהוט שמתאים לך.

קנה כיסוי בהתאם לצרכים האישיים שלך, קניה לא נכונה תבזבז לך כסף יקר.

קנה כיסויים קשיחים וחזקים אשר יחזיקו לך מעמד לאורך שנים רבות.

קנה כיסוי אשר יכסה את כל הריהוט שלך, קח בחשבון את גובה הריהוט אשר משפיע על גודל הכיסוי שאתה צריך לרהיט.

המלצה על כיסויים מחברים שקנו תעזור לך מאוד לקבל החלטה נכונה בעת קניית הכיסוי.

תכנון נכון של קניית כיסוי תעזור לך לחסוך כסף רב, וגם תתאים בול לריהוט שלך. אז בפעם הבאה שאתה זקוק לכיסוי ריהוט, בקש המלצות מחברים שרכשו ונסה לבדוק כמה שיותר כיסויים.

היכנסו למגוון הכיסויים שרשת גנים ושושנים מציעה ללקוחותיה >>