באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

ערסלים – חווית ריחוף חדשה

ערסלים – חווית ריחוף חדשה

ערסל לגינה מוכר לנו מהימים בהם היינו תולים יריעת בד בין שני עצים, היום קיימים ערסלים רבים שמעוצבים בצורה שונה ומדליקה ומוסיפים למראה העיצובי של הגינה. אלו לא אותם ערסלים המוכרים שהיינו נוטים להיטמע בתוכם ולנוח בין קפלי הבד, היום תמצאו ערסל על עמוד אחד שעשוי מחומרים חזקים ומתאימים לתנאי מזג האוויר. בשונה מהעבר, היום מרפדים אותם בריפוד נעים ונוח וניתן לחוש שוני רב בין חווית הנדנוד הישנה לחוויית הנדנוד המודרנית. ניתן לרכוש ערסל זוגי שיאפשר לכם ולבן או בת זוגכם, להתפנק בתוך הריפוד וליהנות מנדנוד בטוח, עם שיווי משקל מבלי לחשוש להתהפך על הקרקע.

 

מלבד השימוש הביתי והנוח, ערסלים נחשבו בעבר לחלק בלתי נפרד מחוויית הקמפינג. תמיד כשהיינו יוצאים לבילוי בטבע עם המשפחה, היינו דואגים להביא יחד אתנו ערסל שהיה ניתן להשתעשע אתו בין ארוחה לארוחה. היום, לפני שאתם קונים ריהוט לגן, אתם יודעים שערסל לגינה יכול להוסיף לאווירה הנעימה ולשהייה ממושכת בגינה. מדובר בחוויה שהיא מעבר לנדנוד כיפי וקבוע, אלא מדובר בפלטפורמה חדשה שמאפשרת לכם לנוח בתוך ערסל נוח, עם ריפוד מתאים, בטיחותי הרבה יותר מהעבר והשדרוג החדש שתכירו הוא, הצל. אם אתם מכירים את הערסלים הישנים שהיינו תולים על העצים, אתם בוודאי יודעים שאם לא היו עצים מכופפים בסביבתכם, לא הייתם נהנים מהצל. היום, קיים עיקול מסוים, דומה לעיקול הישן של הערסל, שבזכותו, אתם יכולים ליהנות גם מצל בכל מקום ובכל זמן.

 

מלבד תחושת הביטחון החדשה ששדרגה לנו את חווית הנדנוד, ערסל נדנדה נותן תחושה מדהימה של ריחוף, תחושת שלווה שקשה להסביר אותה. אם עדיין לא עיצבתם את הגינה שלכם עם ריהוט גן הולם ואתם מתלבטים אילו רהיטים כדאי לשלב, בשביל ליצור אזור הרמוני ונעים לכל המשפחה, שילוב של ערסל זוגי וערסלים נוספים שיתאימו לכולם, יכול להוסיף מראה חדשני ומקצועי שישתלב היטב עם ריהוט הגן שלכם. בשונה משאר הרהיטים שיש לכם בגינה, ערסלים הם פרטי הריהוט המפנקים ביותר שתכירו.

 

קיימים מגוון ערסלים שונים ומגוונים שעשויים מחומרים רבים ובניהם: ערסלים בשילובי אלומיניום, מעוצבים עם ידיות וכאלה גם שניתנים ללא ידיות, עם גגון שמאפשר לכם צליה בכל מקום שתמקמו אותו, ערסל פתוח, כזה שתוכלו גם ליהנות מהנדנוד הנעים, מהאוויר הצח ואפשרות שיזוף ברמה אחרת ואם אתם מתגעגעים לערסלים הישנים, קיימים גם ערסלים שמאפשרים לכם לשכב בתוכם, לחזור לילדות ולהשתעשע. קיימים כמובן ערסלים שמותאמים לישיבה, במידה ואתם חוששים מנדנודים ומעדיפים ריהוט מוכר וידוע, קיים ערסל ישיבה שמאפשר לכם לשבת בתוכו עם נדנוד קל.

 

לא משנה באיזה סוג תבחרו, זוגי, נדנדה, עבור ישיבה וכדומה, תדעו שחווית הנדנוד מאפשרת לכם תחושה של רוגע, מקום למחשבות, רגעים שבהם תוכלו להסתכל החוצה, ליהנות מהנוף, להקשיב לציוצי הציפורים ולחוות מיני חופשה בסביבת הגינה שלכם. אם עוד לא רכשתם ריהוט גן מסוג ערסל, רק שתדעו שזה ממכר. תיהנו!