באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

גריל גז – הפתרון המושלם

גריל גז – הפתרון המושלם

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לעשות על האש אבל נמאס לכם לנקות אחרי הבלגן, תדעו שאתם לא לבד. הרבה אנשים מעדיפים להשאיר את המנגל הישן בבוידעם ולהפסיק להתעסק עם גחלים ובתנאי שטח לא פשוטים. היום תוכלו למצוא גריל גז במגוון סוגים שיאפשר לכם לחוות חווית בישול מקצועית וכן, ביצוע על האש בצורה דומה לחלוטין רק נקייה, מסודרת, טכנולוגית ומתקדמת בדיוק כמו שאר המוצרים שנמצאים אצלכם במרפסת או בגינה.

 

בעידן של היום, הרבה אנשים אוהבים לעשות על האש, לצלות בשרים, דגים ועוד מגוון מאכלים. הרבה מתוכם, מעדיפים לעשות זאת יחד עם החברים, עם המשפחה ואפילו מארגנים אירוע גדול ומזמינים את כולם. גרילי גז מתאימים לכמויות שונות של אנשים, בזכות טכנולוגיית הגז החדשנית, ניתן לבשל כמה שבא לכם ומתי שבא לכם. מבלי לבדוק את כיווני הרוח, או להשתמש במבעירים השונים.

בוחר בגריז גז מקצועי

החלטתם לעשות את השינוי ולעבור לטכנולוגיה החדשה? נפלא. כעת עליכם להכיר את מגוון המכשירים שקיימים בתחום הבישול והצלייה על הגז. קניית מכשיר מהסוג הזה צריכה להיות מחברה גדולה ובעלת ניסיון של שנים, חברת "גנים ושושנים" מחזיקה מגוון רחב של גרילי גז ומבטיחה לכם חווית בישול שלא הכרתם עד כה מעולם. המכשירים השונים של החברה מחזיקים מעמד לאורך שנים ובכל תנאי מזג אוויר שנתקלתם בהם. הם עובדים בכל מצב ואם אתם אוהבים לצלות את הבשר כהוגן, המתקנים של החברה מאפשרים לכם להגיע לרמת חום גבוהה מאוד תוך זמן קצר. באופן כללי, לפני רכישה צריך לבדוק היטב את עמידות מוצר, שכן, גם בזמן שהשמש קופחת וגם בזמן שיורד גשם הוא צריך להישמר. לכן, יש משמעות אדירה לבחירת חברה מקצועית שדואגת לפרטים הקטנים הללו ובעיקר, לאיכות ולעמידות.

היתרונות בבישול/ צלייה בגרילי גז

לאורך השנים בוודאי יצא לכם להכין פעם או יותר מאכלים על המנגל בתנאים לא פשוטים. הייתם צריכים לדאוג להרבה מוצרים כמו: פחמים, מבעיר, גפרורים ונפנף. בהרבה מקרים, לקח לכם עשר דקות להבעיר את הפחמים ולדאוג שהם יישארו אדומים עד שתסיימו את כל הבשרים. מכירים את השלב הזה שאתם צריכים למהר כי אם לא, אתם תצטרכו לעשות את הפעולה שוב ושוב? במקרה של גריל גז, אתם לא צריכים למהר, להילחץ ולדאוג לתבל את הבשרים מבעוד מועד. אחרי שהחלטתם לרכוש את המוצר, זכיתם במפעל הפיס של הזמן שלכם. ההדלקה היא פשוטה מאוד, יש לכם כפתור שמשחרר את הגז ומאפשר לכם לכוון אותו למידת החום הרצויה. מלבד הקלות שבעשייה, מדובר בגז איכותי שמתפזר באחידות לעבר כל המצרכים שהנחתם עליו, בשונה מעשייה על גחלים. בשימוש עם גרילי גז תוכלו לשמור על החום ולווסת אותו כך שיתאים בהתאמה מושלמת לבשרים, לדגים או לכל מוצר אחר שתרצו. מלבד זאת, הטעמים שיוצאים לאחר הצלייה הם ללא טעם לוואי ומשאירים לכם בפה טעם נימוח וצרוב.

המיקום האידאלי

אחרי שהבנתם את החשיבות ברכישת המוצר לביתכם, עליכם להבין היכן כדאי ורצוי להניח אותו. היום הרבה אנשים אוהבים לצלות בשרים על האש מחוץ לבית, גם בגלל הריח העצום שהבשרים עוברים בתהליך הצלייה וגם כי מאוד כיף לבצע את הטקס מחוץ לבית. ב"גנים ושושנים" תוכלו למצוא מגוון מוצרים מקצועיים לבית באמצעותם, תצליחו לאבזר את המרפסת או הגינה בדיוק עבור האירוח של האנשים אותם תכבדו במאכלים המצוינים שלכם. אם אתם מעוניינים גם בצלייה מדויקת וגם באירוח מושלם – גנים ושושנים יאפשרו לכם לרכוש את כל המוצרים, תוך שימת לב לפרטים הקטנים, לצרכים שלכם ודיוק ללא דופן.