באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

שילוב רהיטי גן בווילות עם בריכה

שילוב רהיטי גן בווילות עם בריכה

וילות עם בריכה הן החלום של רבים מאיתנו, ויש בהחלט מצב שהגשמתם אותו.

עם זאת, גם אם זכיתם לקנות וילה שכזו, כנראה שהיא לא תגיע מושלמת כפי שחלמתם.

זה הזמן שלכם לעצב אותה כאשר בחירת רהיטי גן מעוצבים היא אחת הבחירות המשמעותיות ביותר.

כיצד לבחור אותם נכון ולמה חשוב להתייחס?

הווילה אינה מושלמת בלי ריהוט גן איכותי

אי אפשר ליהנות מכל גינה שהיא, ובעיקר לא מגינה בווילה גדולה ומרשימה, בלי ריהוט גן מתאים.

ריהוט גן יכול להפוך את הווילה למקום אחר לגמרי.

הגינה יכולה להפוך להיות אטרקטיבית הרבה יותר ויהיה לכם נוח לשבת בה ברוב שעות היום ולא רק בזמן הקפה של הבוקר או מידי פעם בימי שבת. אם יש לכם וילה עם בריכה, תהיינה לכם אפשרויות מגוונות יותר. עיצוב הווילה חשוב מאוד גם אם הווילה מיועדת למגורים שלכם וגם אם מדובר על וילות להשכרה, כמו וילות לאירועים או וילות לנופש.

אלו רהיטי גן ישתלבו בגינה בווילה?

כדי לעצב את הווילה שלכם עם רהיטי גן איכותיים, יש צורך שתבינו קודם כל על איזה סוגי רהיטים מדובר. יש כורסאות, יש ספות, יש פינות ישיבה שכוללות שולחן אוכל, יש פינות קפה, יש נדנדות ויש גם מיטות שיזוף. לכל אחד מסוגי הריהוט הללו יש עוד מגוון רחב של דגמים וסגנונות, כאשר יש גם מספר רב של חומרים שמהווים חלק משמעותי בבחירה. למשל, עבור וילות עם בריכה כדאי מאוד לרכוש לפחות שתי מיטות שיזוף שישלימו את המראה המרענן, יחד עם פינת ישיבה קטנה על שפת הבריכה.

החומרים הם הפרמטר החשוב ביותר

ריהוט גן באופן כללי חייב לעמוד בכמה פרמטרים חשובים ביותר, אך החשוב ביותר הוא העמידות. אם לא תרכשו רהיטי גן עמידים מהחומרים המתאימים אתם יכולים לגלות כבר אחרי מספר חודשים שהרהיטים הרבה פחות מעוצבים ושימושיים ממה שחשבתם שהם יהיו.  תנאי מזג האוויר בארץ אינם פשוטים לרהיטי גן, לא בקיץ ולא בחורף. בחורף מי הגשמים יכולים להרוס את הריהוט ולנפח אותו מאוד, בעוד בקיץ השמש החזקה והלחות הגבוהה יכולות לגרום לדהיית צבע ואף לקילופו בהמשך. מומלץ לקנות רהיטי גינה מחומרים עמידים כמו ראטן או אלומיניום, ובנוסף לרכוש כיסוי מתאים.

התאמת סגנון העיצוב לאווירה הקיימת

אחרי שבחרתם בחומרים המתאימים לרהיטי גן, יש צורך לשקול היטב את העיצוב. מוטב תמיד לבחור באותו סגנון עיצוב וכך תשמרו על קו אחיד. חשוב ליצור גם התאמה לעיצוב הקיים בבית ולשאר הרהיטים שבסביבת הגינה. איכותן של וילות להשכרה וגם של וילות למגורים נמדדת לעתים רבות בעיקר לפי מה שהעין רואה, על כן מומלץ לעבוד בשיקול דעת ורצוי להסתייע בשירות של מעצב פנים. אתם תחליטו מה העיצוב הנדרש לגינתכם – כפרי, יוקרתי, מודרני, צעיר או סולידי, ובהתאם לכך תבחרו את רהיטי הגן בצבעים ובסגנונות המתאימים.