באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

שולחנות עגולים מומלצים למרפסת

שולחנות עגולים מומלצים למרפסת

איזה שולחן מומלץ למקם במרפסת? ובכן, זה תלוי.

 

כיום ריהוט גן הפך להיות פופולרי ומבוקש יותר מאי פעם. אין מדובר כאן רק באנשים להם בית עם חצר פרטית, ריהוט גן מתאים גם למרפסת. המוצרים ההכרחיים ביותר הם בראש ובראשונה שולחן וכסאות, כל היתר בא רק אח"כ. אז איזה שולחן מומלץ למקם במרפסת?

שולחנות בשלל סגנונות

אם תבדקו היטב בחנויות המובחרות, תמצאו כי קיים שפע רב של שולחנות למרפסת. חלקם בעלי צורת ריבוע, צורת מלבן, וכמובן יש גם שולחנות מעוגלים מומלצים למרפסת. בנוסף, השולחנות נבדלים האחד מהשני בכל הקשור לעיצובם, חומרי הגלם מהם הם עשויים, גודלם, וניתן לבחור מבין שלושה חומרי גלם מומלצים: ראטן, אלומיניום ועץ. האפשרויות הן באמת רבות, ולכל חומר גלם יתרונות וחסרונות משלו, אולם כולם כאחד, איכותיים.

 

חוזק ועמידות

ובכל זאת, למרות שהרהיטים שונים האחד משני בכמה אספקטים, חייב להיות להם מכנה אחד משותף – חוזק ועמידות, שכן רהיטים אלה נמצאים בשטחי חוץ, כמו המרפסת או הגינה, וחשופים לתנאי אקלים משתנים. לכן כה חשוב לפנות לחברה מתאימה המעסיקה מעצבי פנים משלה, אשר יוכלו לסייע לכם לבחור את השולחן המתאים ביותר עבורכם.

 

שולחנות מעוצבים ופרקטיים

אמת היא שכל נושא היופי, העיצוב והסגנון הם הראשונים שמושכים את תשומת ליבנו. אולם שולחן למרפסת הוא לא רק מקום בו שותים כוס קפה או סועדים, לעיתים אנו נוהגים לעשות עוד דברים במרפסת, למשל לגלוש מהמחשב הנייד, ילדים אוהבים לעשות שיעורי בית באוויר הפתוח, לכן משולחן שכזה נדרש לענות על כמה צרכים.

 

איזה שולחן בדיוק אתם צריכים?

ישנם שולחנות למרפסת במגוון עיצובים צבעים וסגנונות, המבחר בהחלט עשוי להיות מעט מבלבל, אולם נקודת הפתיחה שלכם עוד טרם רכישת הריהוט, מתחילה בגודל החלל. והיה ומדובר במרפסת קטנה, בהחלט עדיף לרכוש שולחן מעוגל. צורתו יוצרת הרמוניה, אין לו קווים חדים, וקיימים שפע של שולחנות עגולים המתאימים למרפסות, קטנים או גדולים, שולחנות נפתחים ועוד. גם אם מתגוררים ילדים בבית, והם נוהגים לבלות במרפסת, רצוי לא לרכוש שולחן בעל פינות חדות, הם עלולים להיפצע. התייחסו למספר האנשים הנוהגים לבלות במרפסת, האם השולחן מתאים גם למשפחה בת שתי נפשות או לשלושה אנשים ואף יותר? וכמובן, לא פחות חשוב, בדקו במדויק את גודלה, ועם הנתונים הללו הגיעו לחנות.

 

מה עדיף למרפסת שלכם? שולחן עגול או אולי בעל צורה אחרת?

מן הסתם אחת ההתלבטויות בעת רכישת שולחן למרפסת, קשורה גם לסגנון עיצובו. ישנם אנשים אשר יעדיפו מראש שולחן מרובע או מלבני, וגם לא מעט אשר יעדיפו שולחן מעוגל למרפסת. חשוב להבין, כי עיצוב השולחן, משדר משהו קצת שונה. אם למשל החלטתם לבחור שולחן בעל צורה מרובעת או מלבנית העשוי ממתכת, סביר להניח שאתם מעדיפים את הסגנון המודרני. שולחן מעוגל הוא עדין יותר, קלאסי, ואם בוחרים אחד כזה העשוי מעץ, אזי מדובר בבחירה עיצובית מושלמת. גם כאן, שולחנות עגולים מיוצרים במספר גדלים, עיצובים, וגם לא תמיד עשויים מאותו סוג עץ. למשל, חשוב לדעת כי למרות יופיו של עץ האורן ומחירו הנמוך יחסית, מומלץ לבחור שולחן מעוגל מעץ עמיד יותר. ככלל, העץ הוא חומר רגיש, אמנם מרהיב ביופיו ומותיר רושם עז, אך מידי כמה חודשים, יש לטפל בו ולתחזק אותו, על מנת שלא יפגע, יירקב או ייפגם.

 

למי מתאים שולחן עגול?

שולחן עגול למרפסת, מתאים במיוחד לאנשים שאינם אוהבים חדות או זוויות, או כל מה שעלול לשדר סגנון קר. שולחן מעוגל יוצר הרמוניה נהדרת, תחושה של זרימה. בנוסף, אלה הם השולחנות המומלצים לרכישה, במקרים בהם המרפסת שלכם היא קטנה, ובכדי לא ליצור תחושה של צפיפות ועומס, שולחן עגול הוא הפתרון האופטימלי.

 

שולחן עגול – טוב גם לקשר בין אנשים

האם שמתם לב כי כאשר אתם יושבים בסמוך לשולחן מלבני או מרובע, לא תמיד אתם יכולים לתפוס את המבט של היושבים מולכם? אחד נמצא בצד זה ואילו השני בצד אחר? בניגוד לכך, כאשר רוכשים שולחן עגול, הוא מעצים את תחושת האינטימיות, וכך היושבים בשולחן יכולים להביט האחד בעיני השני, משמע, שולחן עגול למרפסת תורם גם לחוויה חברתית טובה יותר.

 

יתרונות בולטים

שולחנות עגולים למרפסות הם בעלי יתרונות מרובים, למשל: לרוב הם יוצרים פחות צפיפות ועומס, בהשוואה לשולחנות בעלי צורה אחרת. בנוסף, צורת העיצוב תיצור תחושה נעימה והרמוניה בכל חלל בו הוא נמצא. קל יותר להתאים לאלמנטים האחרים שולחן עגול מאשר שולחן בעל צורה שונה, יכולת שילובו בסביבה טובה יותר. כמובן, תוכלו למצוא שולחנות עגולים למרפסת מכמה חומרי גלם, כל אחד והעדפותיו הוא. תמיד יהיו כאלה שיעדיפו את המראה המודרני על פני זה הקלאסי.

 

השילוב האולטימטיבי

אם החלטתם ששולחן עגול למרפסת, מתאים לדרישות שלכם, תמיד גם תוכלו, (והיה והחלל איננו גדול דיו), להזמין שולחן עגול נפתח. כך, מרבית הזמן הוא יהיה סגור, ולא יתפוס הרבה מקום במרפסת, אולם מה יקרה כאשר יגיעו אליכם אורחים? זוהי הסיבה אשר בגללה, רצוי לרכוש שולחן עגול נפתח, בעת הצורך תוכלו לפתוח אותו וליהנות בצוותא מחברתם של כמה אנשים, כמובן בהתאם למגבלות החלל. שולחנות מעוגלים, בשל צורתם, מתמזגים היטב עם שאר האלמנטים. מומלץ למקם את השולחן במרכז המרפסת ולהעניק לו את הכבוד לו הוא ראוי. ויש לכך עוד ערך מוסף, המראה הוא אטרקטיבי ומזמין, משרה נועם ורוגע על הסביבה.

 

לא להזניח את המרפסת

המרפסת איננה חלל סמוי, ניתן להבחין בה מתוך חללי הבית. רבים הופכים אותה לסוג של מחסן מוזנח, בעוד שניתן לנצלה למטרות שונות לחלוטין. זהו חלל נוסף אותו יש לנצל, ולהשקיע בו משאבים, כל זאת בכדי שבני המשפחה יוכלו לבלות בו, גם בימות הקיץ וגם בעונת החורף.