באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

שולחנות וכיסאות מעץ למסעדות

שולחנות וכיסאות מעץ למסעדות

מה הכי חשוב כאשר מעצבים מסעדה?

שולחנות וכיסאות מעץ למסעדות

אם יש לכם מסעדה ואתם מעוניינים לרהט אותה מחדש, כדאי לדעת כי ריהוט למסעדה שונה במהותו מריהוט לבית. יש להקפיד יותר בבחירתו. הרי בסופו של יום ישנה תחלופה במסעדה, אורחים באים והולכים, הרהיטים במסעדה, פאב או בר, נתונים בשל כך ליותר שחיקה ובלאי. למעט זאת, את הריהוט יש להתאים לאופי המסעדה, למה שבעל העסק רוצה לשדר לקהל היעד שלו, וגם, אולי תתפלאו, את הריהוט יש גם להתאים למאפייני התפריט.

על פי מה בוחרים ריהוט למסעדות?

כאשר פותחים מסעדה, מוציאים משאבים רבים בכדי לעצבה בהתאם לצרכי המקום, אופיו וכמובן חזונו של בעל הבית. אולם עיצוב הוא לא רק תאורה, תמונות, צבעים דומיננטיים בחלל וכדומה, לרהיטים יש תפקיד של כבוד, הרי למעט העובדה שאנו רוצים שהסועדים ייהנו מהאוכל, הכרח הוא, שגם יהיה להם נוח ונעים. גם במסעדת יוקרה המגישה את המנות המשובחות ביותר, אם הסועדים ירגישו שלא בנוח, סביר להניח שהם יתאכזבו, גם אם מדובר באוכל מנצח ושירות יוצא מן הכלל. מן הסיבה הזו, לא פשוט לרכוש רהיטים למסעדה, בהשוואה לרכישת רהיטים לבית.

רהיטי עץ

בלא מעט מסעדות גם שטח חיצוני, לרוב מקורה, או אפילו מעין חצר פרטית. מקום בו הסועדים נהנים לבלות בקיץ במקום לשבת בפנים צמודים למזגן. לפחות בשעות הערב, בהחלט נעים לסעוד בחוץ. אז אילו רהיטים יתאימו לכם? והיה והמסעדה מעוצבת בסגנון הייטקי מודרני, שולחנות וכיסאות מעץ, כנראה שלא יתאימו. לעומת זאת, אם מדובר במסעדה בעלת אופי כפרי, או אז ריהוט גן מעץ הוא הרי נדרש, על מנת ליצור אווירה מושלמת במסעדה.

ריהוט חמים ומזמין

לעיתים רבות אנשים מציצים לתוך מסעדה, ואם עיצובה וסגנונה איננו קולע לטעמם, הם אפילו יהיו מוכנים לוותר על הבילוי. כיסאות ושולחנות מעץ למסעדות, משדרים אווירה מזמינה, חמימה, סוג של קבלת אורחים שלא תישכח במהרה. הרהיטים הללו גם משדרגים את מראה המקום כולו. רהיטי עץ הינם בעלי מראה יוקרתי וקלאסי, לעולם לא נס ליחם. הם כאן ועל מנת להישאר. נזכיר שוב, כל זאת רלוונטי, למסעדות מאוד מסוימות. ריהוט כפרי מעיד על טעמם המשובח של בעלי המסעדה, ועל הריהוט להשתלב היטב עם כל שאר האלמנטים העיצוביים בחלל, המראה המתקבל הוא הרמוני וזורם. יש להתייחס לגווני הריהוט, גודל החלל, היכן ממוקמים בדיוק החלונות, ועל פי פרמטרים אלה ועוד, תוכלו לדייק בבחירת שולחנות וכיסאות מעץ. הרי בסופו של דבר ריהוט מעץ איננו רק דומיננטי, מראהו מאסיבי ובולט.

באילו פרטי ריהוט מדובר?

כאשר מדובר בפנים המסעדה ויש בה גם בר, בהחלט מומלץ לרכוש כיסאות בר מעוצבים המשדרים סטייל משובח, כמו כסאות בר מעץ הנוחים מאוד לישיבה. כמובן, ניתן לשלב בשטח הפנימי של המסעדה ריהוט נוסף עשוי מעץ, שולחנות קטנים יותר או גדולים, כיסאות במגוון סגנונות וצבעים, למעשה השולחן והכיסאות הם הרהיט הכי חשוב בכל מסעדה.

סטנדרטים של ריהוט עץ למסעדות

כפי שהזכרנו, רהיטים ייעודיים למסעדות, בהן תחלופה גבוהה של אנשים, חייבים להיות איכותיים ועמידים, עשויים מחומרי גלם חזקים, כמו עץ למשל. שולחנות וכיסאות מעץ למסעדות מתאימים הן לחלל הפנימי של המסעדה, והן לשטח החיצוני. לכן, עוד טרם רכישת ריהוט מעץ למסעדה, בדקו את ניסיונו ומקצועיותו של בית העסק בו אתם רוכשים רהיטים, בררו אם יש להם ניסיון בייבוא או ייצור של ריהוט למסעדות. דרישות מריהוט למסעדה הן: עמידות, חומר הגלם מהם הוא עשוי, האם ניתן להזיז את השולחן ממקום למקום, או שהוא כבד מידיי. אם בחרתם כיסאות מעץ, מומלץ גם לרכוש כריות נוי, שיהיה לסועדים נוח ונעים לשבת.

 

מה לגבי עלויות?

שולחנות וכיסאות מעץ למסעדה, יעלו יותר מסוגי רהיטים אחרים, כמו אלה העשויים מאלומיניום (המתאימים בדיוק למסעדות מעוצבות בסגנון מודרני), זאת מכיוון שהעץ הוא חומר גלם יקר יותר. הוא רך, ניתן לעצבו בשלל עיצובים וסגנונות, כך שגם אם לא מצאתם רהיטי עץ שעונים בדיוק על דרישותיכם וטעמכם האישי, בחנות מובילה יעצבו אותו במיוחד עבורכם! אמנם ריהוט עץ הינו יקר יותר, ובעל המסעדה נדרש לרכוש כמה וכמה שולחנות וסטים של כיסאות, אולם במהלך השנים, מחיריהם של כל סוגי ריהוט הגן ירדו, זאת בשל הביקוש הגבוה. חשוב ביותר לבעלי מסעדות כי הריהוט אותו הם רוכשים, (ועניין זה תקף לא רק למסעדות, אלא גם למקומות בילוי אחרים), יהיה לא רק אטרקטיבי למראה ופונקציונאלי, אלא בעל חזות מהודרת וקלאסית. שולחנות וכיסאות מיוצרים מעץ איכותי ועמיד במיוחד, ויש לבדוק האם הם גם נוחים לישיבה.

מה הכי חשוב כאשר מעצבים מסעדה?

כל בעל מסעדה עלול להתבלבל בבואו לרכוש ריהוט למסעדה. מכיוון שזהו לא בית פרטי, ואל המסעדה נכנסים מידי יום לקוחות, רצוי ביותר להיעזר בשירותיו של מעצב פנים. בחנויות הריהוט היוקרתיות, מעסיקים מעצבי פנים מקצועיים שיוכלו לייעץ לכם, לתכנן, ולסייע לבחור את הריהוט המתאים. גם אם הגעתם מראש עם החלטה שריהוט מעץ הוא זה שיתאים למסעדה, מעצב הפנים יסייע לכם להתייחס לכל המכלול, האלמנטים העיצוביים במסעדה, מיקומה והתייחסות לקהל היעד שלה וכמובן גודלה.

מהם יתרונותיהם הבולטים של רהיטים מעץ?

ריהוט מעץ מעיד על טעמו המשובח של בעל המסעדה, הוא דאג להשקיע את מיטב המשאבים גם בריהוט, על מנת שלכם יהיה נוח. רהיטי עץ מתאימים לחללים חיצוניים ולחללים פנימיים, אולם אם בכוונתכם למקם אותם מחוץ למסעדה, יהיה עליכם לדעת, כי בניגוד לרהיטים העשויים מחומרי גלם אחרים, העץ נדרש לתחזוקה, אולם אין מדובר כאן במלאכה מורכבת מידי. פנו לאחת החנויות המובילות בתחום, ועצבו את המסעדה שלכם כפי שתמיד חלמתם!