באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

ריהוט גן עודפים

ריהוט גן עודפים

ריהוט גן הפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות וחלה גם התפתחות מדהימה במגוון סוגי ריהוט הגן, עיצוב הרהיטים שהופך מעודן ועם דמיון רב יותר לרהיטי הבית. הדבר בא לידי ביטוי גם בעודפים של ריהוט גן

 

ריהוט גן הוא כבר מזמן לא רק שולחנות וכסאות מפלסטיק. רהיטים המיוחדים לגינה הם חלק בלתי נפרד מעיצובן של גינות. בארץ כמו שלנו, בה מזג האוויר נעים ובהיר רוב ימות השנה, השהות בגינה היא חלק חשוב מחייה של כל משפחה. גם בלב הערים אנשים עושים כל מאמץ בכדי לזכות בפינה ירוקה, בין אם זו גינה, מרפסת או גג.

 

ספות, כורסאות, קונכיות ומה לא?

ריהוט הגן עבר, כאמור, מהפכה של ממש ולכל סגנון של גינה או מרפסת ניתן למצוא את הריהוט המתאים לה. מקומות הישיבה כוללים גם ספות רכות הנראות ממש כמו חברותיהן, הספות הביתיות, רק החומר ממנו עשויוה הספה הוא עמיד לתנאי חוץ. כך גם כורסאות היחיד המזמינות אשר מתחשק לשקוע לתוכן.

 

ישנם מקומות ישיבה ורהיטים אשר שאנו רגילים יותר לראות בחוץ כמו כסאות ראטן, או ראטן סינתטי אשר נראה בדיוק כמו הטבעי רק עמיד כמו פלסטיק. גם בפינות הישיבה ניתן לראות התפתחויות הבאות לידי ביטוי בשילוב חומרים עמידים כמו זכוכית ואלומיניום. ריהוט גן עודפים של "גנים ושושנים" הוא המקום למצוא בו ריהוט גן איכותי במחירים נמוכים, לתת לגינה שלכם ולעצמכם את הטוב ביותר ויחד עם זאת לחסוך לא מעט כסף אותו תוכלו להשקיע בדברים אחרים לגינה.

 

ריהוט גן עודפים – לתת לעצמכם ולחסוך

בין סניפיה הרבים של "גנים ושושנים" ישנו גם הסניף ברמת השרון שבו ריהוט גן עודפים. אנו מדגישים כי לא מדובר על סחורה סוג ב' או סחורה פגומה אלא על עודפים שנותרו במלאי או כאלה שעיצובם השתנה ולכן אינם מיוצרים ומשווקים עוד בסניפים האחרים. רוצים לרהט את גינתכם מחדש? זה הזמן לבחור מתוך ריהוט גן עודפים איכותי של "גנים ושושנים". המבחר הוא גדול והמחיר נמוך באופן משמעותי מן המחירים הרגילים של ריהוט גן.

 

לבירור על ריהוט גן עודפים, צרו קשר עם סניף רמת השרון