באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

ריהוט גן מפלסטיק

ריהוט גן מפלסטיק

ריהוט גן מפלסטיק טומן בחובו יתרונות רבים, יתרונות שיאפשרו לכם לא לחרוג מהתקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם להקציב לרכישת ריהוט לגינה ומנגד לא להתפשר על מראה, נוחות וגם עמידות

 

הגינה היא אחד המקומות המהנים ביותר בבית. כל אחד אשר יש לו גינה מחכה לרגע בו יגיע הביתה מן העבודה ויוכל להתרווח בכיף גדול בגינה ולנקות את הראש. רבים גם חולמים על ארוחות ערב משפחתיות בגינה, אך מתלבטים מה סוג הריהוט שכדאי לרכוש. היום ישנן אופציות רבות הקשורות לריהוט הגינה. עם זאת, הריהוט הנפוץ, הקליל והמזוהה ביותר עם הגינה או המרפסת הוא ריהוט גן מפלסטיק.

 

פלסטיק ומראה אלגנטי? היום הכל אפשרי

אם התמונה אשר עולה בראשכם היא של הריהוט הפשוט ביותר, היום הדברים כבר ממש אינם כך. נכון, ריהוט גן מפלסטיק הוא בעל מראה צנוע ופשוט, אך היום ישנם חידושים בעיצוב רהיטי פלסטיק וישנם רבים בעלי מראה אלגנטי מספיק בכדי לשוות מראה חינני ושמח לגינה. דוגמה לעיצוב מודרני היא רהיטים דמויי ראטן. עיצוב הרהיטים כך נותן מראה טבעי המשתלב היטב בנוף הגינה, בנוסף למראה דמוי הראטן אשר הפך לפופולארי מאוד בגינות רבות ניתן למצוא שולחנות וכסאות פלסטיק בצבעים שונים אשר מוסיפים יופי ושמחה לגינה ויכולים להשתלב היטב. אצלנו ב"גנים ושושנים" תמצאו רהיטים לא  רק לבן, שחור או ירוק בקבוק. נתן למצוא רהיטים בטורקיז, צהוב, כתום ושלל צבעים עליזים אחרים וגם רהיטים במבנה אלגנטי או שיקי יותר מהמבנה הסטנדרטי של כסאות או שולחנות מפלסטיק.

 

לשמור על הריהוט לטווח ארוך

פלסטיק הוא חומר עמיד בפני תנאי מזג האויר, זהו חומר עמיד ואידיאלי לגינות וגם משקלו הקל מאפשר לטפל בו ולהזיזו במידת הצורך בקלות רבה. עדיין כדאי לנקוט במספר פעולות כדי לשמור עליו טוב עוד יותר. כדאי לנקות אותו מספר פעמים בשנה, כשאחת הפעמים היא לפני עונת החורף. בעונת החורף מומלץ לאחסן את הריהוט שממילא לא יהיה כמעט בשימוש. נצלו את העובדה שאת כסאות הפלסטיק קל לערום. עמו אותם לערימה ושימו במחסן או לפחות כסו אותם ביריעה אטומה. אמנם פלסטיק עמיד יותר מחומרים אחרים אך פעולה זו עדיין תשמור על הריהוט לאורך זמן.

 

אצלנו ב"גנים ושושנים" תמצאו ריהוט גן מפלסטיק בצבעים ודוגמאות שונות, כמו גם שפע של סוגי רהיטים שיעשירו את הגינה שלכם.