באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

ריהוט גן מעץ

ריהוט גן מעץ

ישנם סוגי עץ שונים שעמידים לריהוט גן, ביניהם העצים המובילים והאיכותיים הם: עץ טיק בורמזי ועץ קווילה אוסטרלי

 

בית עם גינה הוא חלומם של רבים, במיוחד במדינה שטופת שמש כמו שלנו. הגינה היא אזור רב תכליתי המשמש למנוחה, משחק והוצאת אנרגיות, מיצוי כישורי הגננות או החקלאות של בעלי הבית ובילוי זמן איכות משפחתי. בהתאם לכך ישנן אפשרויות שונות לעיצוב הגינה, בין היתר באמצעות רהיטי גן מגוונים. ניתן למצוא ריהוט גן העשוי מחומרים שונים ושילובים כמו אלומיניום, זכוכית או ראטן, אך עדיין ריהוט גן מעץ נחשב לפופולרי ביותר.

 

יתרונותיו של ריהוט גן מעץ

ריהוט גן מעץ משתלב באופן הרמוני עם מראה הגינה. הגינה היא אזור ירוק בו ניתן לחוש את הטבע ולהביא את הכפר גם אל העיר הגדולה. ריהוט גן מעץ משתלב היטב עם צמחיה, במיוחד עם עצי הגינה. צבעו של העץ יוצר אווירה חמימה, טבעית וכפרית אשר מדברת לרבים ונותנת להם מיד תחושה נוחה. גווני העצים השונים נעים מחום בהיר מאוד ועד חום כהה וניתן להתאים את הגוון לצבעי הגינה. אם שטחה המרוצף של הגינה עשוי דק, ההתאמה יכולה להיות מושלמת.

 

לקנות ריהוט במקום הנכון

רבים חוששים לרהט את גינתם עם ריהוט גן מעץ בשל היות העץ חומר טבעי אשר מתכווץ ומתרחב על פי מזג האוויר ודורש טיפול שישמור על עמידותו. אכן העץ דורש תשומת לב מסויימת אך קניית הריהוט במקום אשר ריהוט גן היא התמחותו ללא ספק יעניק לבעלי הגינה את הידע הנדרש, הם יצויידו בטיפים הנחוצים לשמירה על הריהוט וידעו כי הריהוט הוא איכותי ועשוי חומרי גלם מעולים.