באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

ריהוט גן מודרני

ריהוט גן מודרני

ריהוט גן מודרני ניחן במראה טבעי המשלב אלגנטיות עם קלילות ועשוי מחומרים שונים ומגוונים, וכולל רהיטים בעלי מבנה ייחודי

המבנה המעוגל של כורסאות וספות הפך לאהוב במיוחד. בשנים האחרונות נעשה שדרוג של הנוחיות באופן משמעותי בזכות הריפוד המרפד את הכיסאות, הספות והכורסאות. הריפוד עשוי מחומרים עמידים בפני תנאי מזג האוויר כך שגם בגינה אין עוד צורך לוותר על נוחיות מפנקת, ויותר ויותר ישראלים מגלים זאת בשמחה…

 

כורסאות, ספות ואפילו קונכיות

המאפיין הבולט ביותר של ריהוט גן מודרני הוא שאין בו חוקים נוקשים וברורים. ישנם סוגים שונים של ספות, כורסאות וכיסאות בעלי גג או לא, עם מקום להנחת הרגליים בדומה למיטת שיזוף, קונכיה בה ניתן להתכרבל לבד או בזוג, ספות המיועדות למספר אנשים, כולל ספות פינתיות בצורת ר', כורסאות יחיד ועוד. ריהוט גן מודרני כולל גם אביזרים נלווים המסבים הנאה רבה כמו נדנדות, מיטות שיזוף, ערסלים מודרניים, שרפרפים ועוד ועוד.

 

לחצו לצפות בכל המוצרים של גנים ושושנים

 

ריהוט גן משלל חומרים

גם בחומרים מהם עשויים הרהיטים ישנו גיוון. הראטן הסינטטי הוא חומר אהוב במיוחד וניתן למצוא רהיטי גן רבים המצופים ראטן סינטטי כשהשלד שלהם עשוי לרוב אלומיניום. השלד המתכתי נותן יציבות ואילו הראטן הדומה במראהו לקש יציב או סיבי דקל נותן לרהיט את המראה הקליל והטבעי. ישנם רהיטים רבים הבנויים על טהרת האלומיניום שיוצר בהם מראה נקי ואלגנטי. ריהוט גן המשלב חומרים שונים, צבעים בהירים וטבעיים ומבנים מעניינים הוא הריהוט השולט בגינות.