באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

עיצוב גינות וריהוט משלים

עיצוב גינות וריהוט משלים

מהו עיצוב גינה?

לעיצוב גינה משמעות גדולה ביותר, במיוחד שמדובר בגינה הפרטית שלך. עיצוב גינות יכול לשנות מראה מוזנח ולא אסתטי לעיצוב מעורר התפעלות. העיצוב עולה לא מעט כסף, אך שחושבים על התוצאה הסופית שווה להשקיע בו ולקבל גינה מיוחדת ויפה ממש כמו גינת חלומותיך. במאמר הבא תבינו מהי גינה מעוצבת, לשם מה יש צורך בגינה מעוצבת, מהי חשיבות גנן מקצועי מבחינת תחזוקת הגינה, טיפים לעיצוב גינה, כיצד לשמור על גינה מעוצבת וסגנונות גינה מעוצבת.

מהי גינה מעוצבת?

גינה מעוצבת היא גינה אסתטית ונקייה המעוצבת בהתאם לצרכי הלקוח ובהתאם לתנאי השטח הנתונים. עיצוב גינות מכיל לא מעט פרטים הכוללים בין היתר: עצים, פרחים, שבילים, רצפת דק, אבנים מסותתות ומסודרות, פרגולות, מזרקות ועוד. כל אחד מהגורמים השונים מותאם לתנאי השטח וכן לדרישות הלקוח והצרכים שלו.

 

ישנם אנשים אשר אוהבים לארח וחשוב להם שהגינה תכלול מזרקה, מטבח חוץ, צמחיה ועוד, אחרים יעדיפו גינה עם שבילים ואבנים לצדי הדרך ומקום ישיבה עם פופים, נדנדות וריהוט גינה. על מנת להגיע לגינת החלומות חשוב לתכנן את הגינה עם איש מקצוע, אשר יעבור איתכם שלב שלב עד לתוצאה הסופית.

 

לשם מה יש צורך בגינה מעוצבת?

המטרה של גינה מעוצבת היא ליצור מרחב תחת כיפת השמיים כחלק מהטבע. כלומר, גינות מעוצבות גורמות לנו רגעי הנאה וסיפוק שבהם ניתן לבלות עם המשפחה, חברים, אירועים שונים, או סתם להעביר שבתות בכיף. אך כדי לעצב נכון יש צורך באיש מקצוע מתאים, אשר מומחה בתחום עיצוב גינות, שיעזור לנו בתכנון לפי הצרכים. רק איש מקצוע יכול לתרגם את ההרגשה שלנו למציאות בפועל.

למה חשוב לקחת איש מקצוע עבור עיצוב גינות?

עיצוב גינות היא משימה לא פשוטה ומורכבת, לכן כל תכנון הגינה מתחיל בראיון ראשוני שעובר אח"כ לתרגום על הנייר ע"י איש מקצוע השומע מה בדיוק אנו רוצים בגינה שלנו. איש המקצוע עוזר לנו להוציא לפועל את התוכנית שלו, הוא מתכנן אותה על נייר בהתאם לצרכים שלנו ומשתף אותנו בכל תהליך תכנון הגינה עד לעיצובה הסופי.

 

הסקיצה הראשונית עוברת בדרך כלל כמה וכמה שינויים, עד שמתגבשת תוכנית סופית. איש מקצוע יוכל לעזור לכם בחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר וכן לבחור פרטים שונים בהתאם לסגנון הגינה כגון צמחיה, מפלים ועוד.

 

טיפים לגינה מעוצבת

על מנת לקבל גינה מעוצבת כהלכה חשוב שתשימו לב לטיפים הבאים:

 

חשוב לקחת מתכנן גינות בהמלצת חברים ובני משפחה, אשר ראו עבודות של בעל המקצוע וממליצים עליו בפה מלא. תוכלו לחפש עליו מידע באינטרנט ולדרוש אומדן תכנון וביצוע על מנת לראות את עבודת הקמת הגינה בפועל. מהלך זה יעזור לכם לבדוק האם הרושם שקיבלתם על מעצב הגינות אכן תואם למה שראיתם בפועל.

 

שאלו כל שאלה בנוגע לעיצוב הגינה – מהו זמן התכנון, כיצד הוא מתבצע ועוד. אל תוותרו על אלמנטים שחשובים לכם בגינה, מאחר שבסופו של דבר התוצאה הסופית של הגינה נשארת איתכם לשנים רבות, וחשוב מאוד שהיא תתאים לצרכים  ולבקשות שלכם עד כמה שניתן.

אל תוותרו על תחזוקת הגינה לאחר הקמתה, גם אם מחירה יקר – תחזוקה נכונה של הגינה תגרום לגינה שלכם לשגשג ולא להיות מוזנחת. עדיף להשקיע יותר כסף על הגינה מאשר מעט כסף ולקבל גינה מוזנחת שתידרדר עם הזמן. תחזוקה נכונה  ותכנון נכון הן מילות המפתח של עיצוב גינה, לכן אל תוותרו על זה.

עשו סקר מחירים קצר בין כמה חברות – השוו ביניהן, בדקו את היתרונות והחסרונות ואז החליטו איזה חברה מתאימה לצרכים האישים שלכם.

 

שימור גינה מעוצבת

על מנת לשמור את הגינה לאורך שנים חשוב לקחת גנן מקצועי שיטפל בגינה. אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם אבל קחו בחשבון שאם החלטתם לעשות זאת בעצמכם, תצטרכו להתמסר לנושא שעות וימים לאורך כל השבוע, כך שתצטרכו להוציא לא מעט אנרגיה. גנן מקצועי הוא גנן עם ניסיון בתחום הגינות והוא יטפל בגינה שלכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר, כך שתוכלו להמשיך בעיסוקיכם האישיים. אז תנו לאיש מקצוע מיומן לטפל בתחזוקת הגינה שלכם שדורשת לא מעט שעות עבודה וכך תוכלו ליהנות מגינה אסתטית ונאה לאורך זמן רב, וכן להתפנות לדברים אחרים שחשובים לא פחות.

סוגי גינות מעוצבות

גינה מעוצבת היא לא גינה עם עצים, פרחים ודשא, אלא גינה שמעוצבת בסגנון מסוים. סוגי גינות מעוצבות כוללים:

 

גינה מעוצבת עם מזרקה – גינה שבה נמצאת מזרקה מיוחדת המוסיפה לה חן רב, למרות הנוף המדהים שיש בגינה עצמה.

גינה מעוצבת עם בריכה – גינה שבה תמצאו בריכת שחייה, שבה תוכלו לשחות בכיף ולפתוח את היום בכיף.

גינה עם נדנדות – גינה שבה תמצאו נדנדות המזכירות את העבר והילדות, ותוכלו לארח חברים, משפחה או קרובים.

גינה עם שביל ואבנים – גינה שבה יש שביל ולצדו אבנים מסודרות.

ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אל המקצוענים, גנים ושושנים.