באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

סוגי כיסאות בר מומלצים

סוגי כיסאות בר מומלצים

כיצד בוחרים אותם והיכן מומלץ למקם אותם בבית?

סוגי כיסאות בר מומלצים

כיסאות בר לרוב נמצא בפאבים, ברים, מסעדות ומקומות אחרים, בהם אנשים באים ליהנות, לאכול ולשתות. אולם, מכיסאות בר, בהחלט ניתן ליהנות גם בבית הפרטי שלנו, ולהוסיף לו סטייל עיצובי. הפכו את הבית שלכם למקום בו שוררת גם אווירת בילוי, באמצעות שולחן וכיסאות בר.

היכן ממקמים בבית את כיסאות הבר?

סביר להניח שלא מעט אנשים חושבים לעצמם – היכן יש לי מקום במטבח לשולחן בר? האם יש לי מקום בפינת האוכל? ובכן בר וכיסאות בר, אכן מצריכים מציאת מקום ראוי בבית, אולם אם יש לכם די ויותר מקום, לא תיווצר כל בעיה. כך גם ניתן לשדרג את האווירה השוררת בגינה ולהציע לאורחים חווית אירוח יוצאת מן הגלל. בנוסף, ישנן דירות בהן ניתן למקם את כיסאות הבר גם במרפסת.

כיצד בוחרים אותם?

בראש ובראשונה יש לפנות אל חנות העוסקת בתחום, המייבאת ומשווקת מבחר נכבד ומרשים של ריהוט לגינה, כאשר כיסאות בר הן רק חלק מהם. כאשר אתם מגיעים לבית עסק זה, או גולשים באתר שלו, תוכלו להיווכח בכך כי ישנו מגוון רב של כסאות בר, חלקם מתאימים יותר לגינה, חלקם למטבח או למרפסת, ולכן גם עיצובם הוא שונה. מבחר כה מרשים יאפשר לכם למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים ורוצים.

 

XXX

המלצה!

למרות שתוכלו לראות את כיסאות הבר ולהתרשם מהמחירים, תמיד כדאי להגיע פיזית לחנות ולנסות את הכיסאות בעצמכם. זוהי האינדיקציה הטובה ביותר. למעט זאת, כדאי להיות ערים לכך שישנם כיסאות המיועדים יותר לשטחי חוץ, כמו החצר או המרפסת למשל, וכיסאות המתאימים למיקום באחד מחללי הבית.

מהם סוגי הכיסאות אותם תוכלו למצוא?

ובכן, קיימים סוגי כסאות בר מומלצים רבים, וכמובן אפשר למצוא אותם לא רק במגוון עיצובים, גם טווחי המחירים משתנים. ככלל, הכיסאות אותם תוכלו למצוא כיום, הינם כיסאות ללא משענת וכיסאות עם משענת גבוהה, סוף סוף כיסא בר שניתן להשעין עליו את הגב.

כיסאות משודרגים

לבסוף, בשוק קיימים גם כיסאות מרופדים, כך שניתן לבחור בין כמה סגנונות וכמה גוונים, וכמובן כסאות פשוטים יותר, ללא ריפוד. חשוב להיות ערים לעובדה כי כל אחד מהם עשוי גם מחומר גלם אחר. איכות הכיסא בו בחרתם ואיכות חומרי הגלם, גם להם השפעה על המחיר, לכן כדאי לבחור את הטוב ביותר, כיסאות איכותיים שתוכלו לעשות בהם שימוש למשך שנים. העיקר הוא שפניתם לבית עסק לו יועצים מקצועיים אשר יוכלו גם להעניק לכם הכוונה.

סוגי כסאות בר מומלצים

בפסקה הקודמת פירטנו מעט על סוגי כסאות בר מומלצים, אולם כאן זה לא מסתיים. במהלך השנים ומכיוון שכיסאות בר הם פריט עיצובי לא רק פרקטי, אלא מרשים בחזותו, עוצבו סוגים נוספים, כמו למשל: כיסאות בר מסתובבים, כיסאות עם משענת או בלי, מסוגננים עם רגל אחת בלבד בעלי מראה מינימליסטי. בנוסף, את הכיסאות מייצרים מחומרי גלם שונים, ולכך השפעה על המחיר, על המראה והאיכות. ישנם גם כיסאות בר פשוטים למדיי, העשויים מפלסטיק וכיסאות עץ מהודרים. וקיימים כסאות אותם מייצרים מחומר גלם אחר – אלומיניום.

מה מאפיין כסאות בר?

כסאות בר, בהשוואה לכיסאות אחרים, הם גבוהים יותר, כלומר בהתאם לגובה השולחן. אין זה משנה באיזה כיסא תבחרו, במרביתם או למעשה בכולם, תוכלו להניח את רגליכם על משענת תחתונה, שאם לא כן ומכיוון שהם גבוהים, כפות הרגליים לא תהיינה יציבות.

 

ההבדל בין כסאות עם משענת ובלי משענת

כאמור, קיימים כסאות עם משענת או בלי. גם גובה המשענת לא תמיד אחיד. ישנם כיסאות עם משענת נמוכה יותר, בגובה של לערך מעל שישים ס"מ, וכיסאות עם משענת גבוהה, מעל שבעים ס"מ. אלה האחרונים מתאימים יותר למקומות בילוי מחוץ לבית. כיסאות עם משענת נמוכה, מתאימים יותר לבית פרטי.

 

האם עולה הצורך לקבע את הכיסא לרצפה?

בהחלט כן. לא מעט ברים, פאבים או מסעדות, יעדיפו לקבע אותו, עניין זה רלוונטי במיוחד לכיסאות בר מסתובבים. כך הכסא לא יזוז ממקומו, ואילו את המושב כן ניתן לסובב.

 

לא להתעלם מהעיצוב

בהחלט לא לשכוח לתת דגש גם על עיצוב הכיסא. קודם כל בדקו מהו התקציב הכספי העומד לרשותכם, לאחר מכן ההחלטה תהיה קלה יותר. מהם חומרי הגלם אותם תעדיפו? מתכת? עץ? על פי חומר הגלם נקבע גם המחיר. אין ספק כי גם כיסאות מעץ וגם אלה ממתכת מותירים רושם עז. כיסאות מעץ הינם בעלי מראה קלאסי יותר, ואילו כיסאות העשויים ממתכת, הם בעלי עיצוב נקי ומודרני. מכיוון שהמבחר הוא כה רב, פשוט יותר למצוא את הכיסאות האולטימטיביים מבחינתכם, לא רק בכל הקשור לחומר גלם ועיצוב, הם חייבים להיות חלק מהמערך העיצובי של ביתכם, ועליהם להתאים לשאר האלמנטים בבית, לשם יצירת הרמוניה עיצובית.

 

פריט ריהוט דומיננטי בבית

כיום, כיסאות בר הינם בעלי עיצוב יוצא דופן, אטרקטיביים למראה התורמים רבות לאווירה בבית. מעין תחושה שאתם במסע בילויים תמידי מבלי לצאת מחוץ לכתליו. זאת ועוד, מראם של כיסאות הבר הינו דומיננטי ואסתטי, הם מעוררים תשומת לב ואי אפשר להתעלם מהם, לכן העיצוב הוא בעל משקל רב.

 

לסיכום

כיסאות בר תוכלו למצוא בחנויות המייבאות ומשווקות אותם. אלה הן חנויות המתמחות בתחום אחד בלבד – ריהוט גן. מומלץ להיכנס לרשת, לבחון את מראם ועיצובם של כיסאות בר שונים, וגם לבדוק על הדרך עלויות. כמו כן רצוי לעיין במגזינים העוסקים בעיצוב הבית באמצעות ריהוט גן. באמצעות בדיקת ההיצע, תוכלו גם לקבל השראה, להתרשם, לבדוק את התאמתם של הכיסאות לחללים שונים, ואו אז קל יהיה יותר ליטול החלטה.