באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

נדנדות לגינה- סוגים, יתרונות וטיפים לבחירת הנדנה שלך

נדנדות לגינה- סוגים, יתרונות וטיפים לבחירת הנדנה שלך

נדנדות לגינה

נדנדות לגינה היא רכישה כייפית לילדים ולמבוגרים כאחד. מדובר על מוצר שהוא חלק בלתי נפרד בכל גינה משפחתית ודי קשה לוותר עליו. הנדנדות מעלות את מצב הרוח, מרגיעות ונוחות לישיבה מאוד, והן מזכירות לנו לרוב את הילדות. רוב הגינות הפרטיות נוהגות להתאבזר בהם וכן גנים ציבוריים, פארקים ועוד. נדנדות לגינה היא דרך מצוינת להעביר את היום בבטלה או בקריאה. במאמר זה נבין מה יתרונות נדנדות לגינה, למה הן כדאיות, ותקבלו כמה טיפים לרכישת נדנדת גינה בצורה חכמה ויעילה.

 

מה נדנדות לגינה?

נדנדות לגינה הם לא סתם עוד פריט לקישוט הגינה. מדובר על מוצר חיוני וחשוב לגינה שלנו. רוב נדנדות הגינה עשויות מעץ מלא, עם פרזולים וחיזוקים ממתכת או מברזל. הם מאין מקום מנוחה בו ניתן לקרוא בכיף ספר או עיתון, להתנדנד כמו בילדות, או סתם לשבת עליהם והשתעמם. הישיבה על הנדנדה מרגיעה מאוד והיא די מזכירה את הילדות שהיינו אוהבים להתנדנד קדימה ואחורה. במהלך הנדנוד ניתן ליהנות מהנוף מסביב ולחשוב מחשבות שונות.

 

לשם מה כדאי נדנדות לגינה?

נדנדות גינה מוסיפות רבות לגינה שלך, התאמת הנדנדה היא בהתאם לסוכך אשר בגינתך, אך ישנם נדנדות ללא סוכך. הנדנדות מגיעות בסוגים וצבעים שונים, וניתן ליהנות מהן בין אם אתה ילד או מבוגר. תוכל לארח חברים ומשפחה עם ילדים ולתת להם להתנדנד וליהנות מהנדנוד שברקע הם רואים את נוף המדהים והטבע מסביב. כך שמעבר לכיף שבפעולת הנדנוד, ניתן לחוות עם הנדנדה חוויות שונות. אז אם אתה אוהב להתנדנד ולעשות ברביקיו עם חברים ומשפחה, נדנדות יתאימו לך עד מאוד.

 

סוגי נדנדות לגינה

קיימים סוגי נדנדות שונות אשר עשויות מחומרים שונים. החומר הקלאסי הוא מעץ מלא בשילוב מתכת. אך ישנם נדנדות מברזל, מתכת עם חומרים עמידים בפני מזג אויר, אשר נשארים לאורך שנים רבות. עם מדובר על משקל כבד, עדיף ללכת על נדנדות המתכת והברזל אשר מותאמות למשקל כבד. אך אם מדובר על משקל קל, נדנדת עץ קלאסית מעץ מלא תתאים לכם.

 

מה היתרונות של נדנדות לגינה?

לנדנדות גינה יתרונות רבים כמו כל חפץ אחר בגינה. יתרונות נדנדות בגינה רבים והם כוללים:

ראשית, עם נדנדות בגינה ניתן ליהנות מהנוף והטבע מסביב ולא רק כילד אלא גם כמבוגר, תחושת הנדנוד מעבירה לא מעט חווית ותחושת חופש שקשה לתאר במילים, אלא רק מי שמתנדנד מבין זאת.

שנית, מדובר על סוג של אטרקציה גם לילדים וגם למבוגרים, במהלך אירוע שאתם מתכננים בגינה כמו ברביקיו עם המשפחה ועוד.

שלישית, נדנדות הגינה עשויות מחומרים חזקים ועמידים שהם לרוב עץ ומתכת, הן בנויות היטב וחזק ולכן הן נשארות שנים רבות ועמידות בכל מזג אויר שיש.

רביעית, נדנדות גינה יכולות להכיל עד 5 אנשים תלוי בגודל הנדנדה.

חמישית, ניתן למצוא מגוון נרחב של נדנדות גינה בגדלים, צבעים וצורות שונות בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

שישית, נדנדות גינה ניתן למקם בכל מקום בחצר שלכם, וכן אפשר לרכוש בנפרד ספסל נדנדה לתלייה אשר ניתן לתלות אותו על פרגולה או לקבע אותו במפרסת במידה ומדובר בבטון.

שביעית, נדנדות גינה הן סוג של ריהוט גן פופלארי שתמצאו בכל גינה.

יתרונות אלו עושים את השימוש בנדנדות לשימוש כדאי מהנה וכייפי עד מאוד.

 

טיפים לבחירת נדנדות לגינה?

בטרם תחליטו על בחירת נדנדות לגינה כדאי שתשימו לב לטיפים הבאים, אשר יעזרו לכם לבחור את נדנדת הגינה שלכם בצורה חכמה ונכונה, כחלק מריהוט גן לגינה שלכם, אשר ישר אתכם לשנים רבות.

 

גודל הנדנדה – חשוב להתאים את הנדנה ע"פ גודל הגינה, ומספר הנפשות במשפחה. במידה ומדובר על יותר מ-3 נפשות רצוי לקנות כמה נדנדות, וזאת מאחר שרוב הנדנדות לא יכולות לשאת משקל של מעל 3 אנשים.

סוג החומר – חשוב לדעת את סוג החומר ממנו עשויה נדנדת גינה שלכם. אם מדובר על משקל כבד רצוי לקנות נדנדה ממתכת חזקה ועמידה ויכול לשאת משקל רב. הנדנדה הקלאסית לרוב מתאימה לכל בית בישראל, היא נוחה ויציבה. ישנם לא מעט נדנדות אשר עמידות בפני גשם ותנאי מזג אויר שונים וכן מתאימה אף למרפסות וגינות.

בטיחות – חשוב לדעת את משקל הנדנדה ועד כמה היא יכולה להכיל מבחינת משקל. ישנם נדנדות אשר ניתן לקבע אותן בקרקע או לקשור אותם לעץ.

נוחות – ישנם לא מעט נדנדות שמגיעות עם כריות או בלי כריות. חשוב שתשבו על כמה שיותר סוגי נדנדות על מנת שתמצאו את הנדנה שהכי נוח לכם לשבת עליה. זכרו, הנדנדות אינה מיועדות לישיבה ממושכת עליהן.

מחיר – חשוב שתיקחו כמה שיותר הצעות מחיר לגבי נדנדות. אל תלכו על ההצעה הזולה ביותר, בדקו כמה הצעות וקחו את ההצעה הבינונית כלומר, לא הנמוכה ולא הגבוהה. מחיר גבוהה הוא לא בהכרח מדד למוצר איכותי וטוב.

גודל הגינה – חשוב להתאים את הנדנה לגודל הגינה שלכם. ישנם גינות עם שטח קטן בהם ניתן להכניס נדנדה קטנה, וישנם גינות עם שטח גדול יותר בהם ניתן להכניס נדנדות גדולות יותר.