באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

מה מזכירה לך המילה שמשיה?

מה מזכירה לך המילה שמשיה?

עצמו את העיניים ודמיינו שמשיה. עכשיו פקחו את העיניים והמשיכו לקרוא.

 

הימים שבהם השמשיה שלכם עומדת בצורה מגושמת באמצע הגינה ואתם רודפים אחרי הצל עומדים להיעלם. אותם יחליפו פתרונות הצללה מעוצבים לעילא, אשר הופכים את ההצללה לדינמית ופשוטה. ברוכים הבאים אל העולם הבא של פתרונות ההצללה, על פי גנים ושושנים.

 

למגוון פתרונות ההצללה שגנים ושושנים מציעה ללקוחותיה >>

 

 

כל התורה, על כמה רגליים שתרצו

יכולות ההצללה המגוונות שזמינות קיימות מאפשרות להתאים את פתרון ההצללה המושלם לכל אזור. כך למשל, בקולקציה העדכנית של גנים ושונים תמצאו שמשמיות בעלת רגל אמצע או רגל צד עם מפרקים, המפנה את מלוא השטח המוצל לרשותכם ומאפשרת לצודד את הסוכך לפי כיוון השמש.

 

אלה המעוניינים להצל אזורים הסמוכים לקיר יכולים ליהנות משמשיות מניפה המחוברות אל הקיר, אם באופן ישיר או באמצעות זרוע מתכווננת, שמאריכה את המרחק מהקיר ומגדילה את זווית הצידוד של הסוכך.

 

מבחינה סגנונית תוכלו לגלות כי עיצובי השמשיות, שימוש באלומיניום יצוק או במבוק איכותי ואופן עיצוב הסוכך עונים לקשת של טעמים.

 

הבדים שעושים את ההבדל

בדים איכותיים הם סודן של שמשיות איכותיות ועמידות לאורך שנים ארוכות. בדים איכותיים מסננים באופן מלא את השמש, מונעים חדירה של מים אינם דוהים. גנים ושושנים משווקת בדים ברף איכות אירופאי מבין Sunbrella ו-Batyline המאופיינים במגוון צבעים ומרקמים, בעובי אופטימלי ובעמידות מוחלטת לתנאי מזג האוויר.

 

הצללות מפרש

פתרונות יצירתיים במיוחד הן יריעות המפרש אשר יכולות להתחבר אל מגוון אביזרים: עמודים ניצבים או זוויתיים, וו אל הקיר או מסילה אל הקיר המאפשרת הגבהה והנמכה של היריעה. המסילות אידיאליות לשינוי הגובה זווית היריעה לפי כיוון השמש.

 

היריעות עצמן עשויות בד אלסטי ואיכותי הזמין במגוון רב של צבעים. אם חיפשתם דרך "להרים" את הגינה שלכם מהגוונים הצפויים והמוכרים – תגלו כאן דרך אלגנטית שמשתלבת בהרמוניה עם כל עיצוב.

 

 

שמשיות בשנת 2016 הן גן משחקים מהנה ומשכולל. אפשרויות צידוד, שמשיות קבועות או מגלגלות, מנגנוני פתיחה, סגירה, הרמה והורדה חכמים ונוחים לתפעול ועיצובים לגינה הכפרית או המודרנית מצויים בשפע. הדרך הטובה ביותר להתרשם היא פשוט לקפוץ לאחד מאולמות התצוגה שלנו ולהתאים את השמשייה לגינה שלכם.