באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

לעצב את הגינה לפי עקרונות הפנג-שווי

לעצב את הגינה לפי עקרונות הפנג-שווי

פנג-שווי היא תורה הקושרת בין מרחב המחייה שלנו לרמת האנרגיה (צ'י). האלמנטים חייבים להיות מקושרים עם ריהוט הגינה בבית.

 

כל אלה מתוכננים בהתאמה לאופי הדיירים, מצבם בחיים, האנרגיה שהם מעוניינים בחייהם ותאריך הלידה שלהם. אם ההקדמה הזאת מעוררת אצלכם את אינסטינקט ה"נקסט", תמתינו רגע. נכונה לכם חוויה מתקנת.

 

ודאי תסכימו שרבים מעקרונות הפנג שוואי מאוד הגיוניים, אינטואיטיביים ויוצרים סביבה נעימה יותר. וסביבה נעימה יותר, היא נעימה. יותר. אז עכשיו, רגועים יותר – בואו נראה איך מיישמים כמה מהעקרונות הבסיסיים.

 

בואו לעצב את הבית שלכם לפי עקרונות הפנג-שווי, בחנות האון ליין שלנו

 

קווים

פנג-שווי רואה את האדם כחלק אינטגרלי מהסביבה ומהטבע ומבקש ליצור הרמוניה ביניהם. לכן, על פי התורה מוטב לקבוע בחצר שבילים מעוקלים וקווים מקומרים המחבקים את הגינה ואת הנוכחים בה, משום שתנועות מעגליות מדמות נאמה את הצורות והתנועות שקיימות בטבע.

 

 

 

 

חומר

מומלץ שהמרכיב הדומיננטי בחצר ובגינה יהיה חומרים במצבם הטבעי והטהור, דוגמת עץ, קש, אבן וברזל. אלמנטים תעשייתיים ומעובדים דוגמת פלסטיק, גרניט-פורצלן או מיני סגסוגות יוצרות תחושה סינטטית אשר מורידה את רמת האנרגיה.

 

אור וצל

אזורים מוארים (יין) ומוצלים (יאנג) נחוצים שניהם ליצירת איזון. רצוי אף ליצור שוויון ביניהם. איך? על ידי שימוש בשמשיות, פרגולות וסוככים באזורים שטופי השמש ועל ידי גזמה של עצים סבוכים שיוצרים משטחים חשוכים.

 

דינאמיות

במקום בו יש דינאמיות, יש חיים. לכן מומלץ לשלב אלמנטים תנועתיים ולמקם אותם בסמיכות לאזורים קשיחים. הרעיון הוא ליצור אחדות ניגודים  – עיקרון חשוב בפנג שווי. ערסל בין שני עמודי פרגולה או שבשבת או בריכת מים ליד המסלעה הן דוגמאות למערכת יחסים נכונה.

גינון

בהמשך לרעיון אחדות הניגודים, מומלץ מאוד לשלב צמחייה גבוהה ונמוכה בגינה. השוני בגובה יוצר גם מפלי אנרגיות. אנחנו יכולים להסתפק בהנחה שאלה פשוט יוצרים מראה מעניין יותר. קקטוסים וצמחים דוקרים יוצרים אווירה עוינת ולכן מומלץ שלא לשתול אותם כלל, ובכל מקרה לא בסמוך לשבילים או בפינות הגינה. כמו כן, עצים הם בעלי כוח השפעה רב ולכן לא מומלץ למקם אותם בצמוד לקירות הבית.

 

אתם מוזמנים ליישם בקלות את העקרונות האלה. עם כוונה אנרגטית או בלעדיה, גינה היא המקום שבו אנחנו פוגשים את האנשים שיקרים לנו – כדאי להשרות בה אנרגיה בריאה שיוצרת בתוכה גם חוויות חדשות.