באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

כסא לא בוחרים ברגע, צריך לשבת על זה

כסא לא בוחרים ברגע, צריך לשבת על זה

איך בוחרים כסאות לגן?

איך מגדירים סיטואציה כסיטואציה נוחה, טובה וכיפית? לפי הכמות זמן שנרצה להישאר בה כמו בחופשות "הייתי יכול לעבור לגור כאן מחר", ביום מנוחה "לא מאמין שמחר אני בעבודה" או בארוחה טובה לצד אנשים אהובים "איזה באסה שאני לא יכול להמשיך לאכול". הבעיה היא שבדרך כלל, הפינוקים האלו משמעם הוצאת כסף שבהרבה מקרים חורג מהתקציב שלכם. למזלכם, אפשר ליצור פינה כזאת בהישג יד מבלי לחרוג מהתקציב. איך? דרך בחירה של ריהוט לגן או למרפסת. ריהוט שגורם לתחושות שלווה בכל ישיבה. הסוד הוא בחירת הרהיט הנכון עבורכם.

 

כסאות נמוכים הם הרהיט אשר יעניק תחושה של פינוק באופן מיידי. הם מגיעים בעיצובים, צבעים ומבנים שונים ומגוונים כך שניתן להתאימם לעיצוב הכולל של כל חלל,מרפסת או גינה.

 

אילו סוגי כסאות נמוכים ישנם?

ישנו מגוון רחב של כסאות נמוכים, ניתן למיין אותם על פי החומר ממנו הם עשויים, צורתם, המבנה שלהם והתחושה שהם משדרים. אם האזור אליו מיועד הכיסא הוא אזור שופע צמחיה ואתם מעוניינים להמשיך בקו הכפרי, ניתן לשלב כסאות העשויים עץ או כסאות עשויים פלסטיק דמוי ראטן המשדרים אף כפריות ופסטורליות. למראה נקי ומתוחכם יותר מתאימים כסאות העשויים אלומיניום. התאימו את הכיסאות לצרכים ולנוחיות שלכם – יש באפשרותכם לבחור כיסא מעוגל ומרופד לעומת כיסא מאורך או מלבני רחב אך קצר.

 

אחד הענפים שמצמיחה תרבות הקולינריה בארץ ובעולם היא אירוח וארגון ארוחות לא רק בבית אלא גם בגינה. היום גינות אינן רק מקום לגידול צמחים אלא מקום נפלא לאירוח.

כסאות אוכל הם הרהיט שיכול להשפיע על חווית הארוחה המשפחתית שלכם, לפעמים ההשפעה היא כל כך עצומה עד שלאוכל עצמו יש טעם שונה במעט, לא מדובר בכיסאות ים ושולחן מתקפל שמשדרים תחושת "פיקניק" אלא סטים של שולחנות וכסאות איכותיים במגוון דגמים.

 

כסאות אוכל ממגוון חומרים

כסאות האוכל עשויים מחומרים שונים כך שכל אחד יכול להתאים את הכיסאות לסגנון ולאווירה אותה הוא רוצה ליצור בגינתו. ניתן ליצור שילובים בין חומרים כמו פלסטיק ואלומיניום, עץ ואלומיניום, עץ בשילוב ריפוד ועוד. ישנם כיסאות אוכל מראטן סינטטי במראה קליל כשל ראטן אך בעלי חוזק של פלסטיק.

 

אצלנו ב”גנים ושושנים” תוכלו למצוא מבחר כיסאות לגינה ממגוון סוגים וממגוון חומרים. המשותף לכולם הוא איכות חומרי הגלם ואיכות הייצור כך שהם ישמשו אתכם לאירוח בגינה לזמן רב. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה תוכלו לקבל יעוץ בבחירת הכיסא המתאים ביותר עבורכם בסניפים.