באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

חומרי הגלם של ריהוט גן- במה כדאי לבחור

חומרי הגלם של ריהוט גן- במה כדאי לבחור

תכננים לעצב את חצר הגינה ומתלבטים באילו חומרי גלם כדאי ורצוי להשתמש? הרבה אנשים שיש להם גינה מפוארת וגדולה אוהבים לשלב ריהוט גן שיוסיף למראה הנאה ולא רק, יאפשר לאורחים ולכם, לבלות את שעות הפנאי מחוץ לבית. אך לפני שאתם בוחרים בריהוט לחצר, חשוב שתכירו את מגוון הרהיטים שכן, בחירה לא נכונה בריהוט גן מתאים, עלולה לגרום לכם להוציא הרבה כספים מיותרים, במיוחד בתקופה החמה.

 

בעבר, אותם אנשים שטרחו והוסיפו גינה חיצונית לביתם, לא יכלו למצוא מגוון רחב של רהיטי גן וגם אלו שהוצעו באותה התקופה, הגיעו במבחר מצומצם תוך שימוש בחומרי גלם שלא מחזיקים מעמד בעונות השנה כגון, כיסאות פלסטיק, שולחן מאוד סטנדרטי וכדומה. אולם עם השנים ובעקבות התפתחות עולם העיצוב, הצליחו לפתח את ענף הריהוט ושינו אותו ללא היכר הן מבחינת המגוון הגדול והשימוש הרחב של חומרי גלם שונים, איכותיים ועמידים. אם עוד לא קיבלתם החלטה אילו רהיטי גן אתם מעוניינים לרכוש, חשוב שתדעו קודם אילו חומרי גלם אתם צריכים להתחשב בהם לפני הרכישה המהותית. לכל חומרי הגלם יש יתרונות וחסרונות וכדאי מאוד להכיר אותם.

 

שולחנות מעץ

היום תמצאו בכל חצר חיצונית שולחן מיוחד ונוח, ניתן להניח עליו מגוון מוצרים והשולחן נשאר יציב ואיכותי לאורך זמן. אם אתם לפני רכישה, חשוב שתכירו את חומרי העץ השונים והטובים ביותר: עץ טיק מיושן, עץ ג'ארה, עץ קווילה, עץ טיק ועוד. לכל אחד מהחומרים יש את היתרונות שלו, למשל עץ טיק נחשב לעמיד מאוד, הצפיפות שלו עוזרת לעמידות לאורך השנים ובזכות כך, המים לא יכולים לחדור לתוך העץ ולהרוס אותו. בנוסף אליו, עץ ג'ארה נחשב לחומר גלם עמיד ומתאים לעיצוב ריהוט גן כך שבאמצעותו, ניתן לבנות בתי עץ ואפילו גשרים. כל חומרי העץ שצוינו הנם חזקים ועמידים ומגיעים במגוון צבעים לבחירתכם.

 

 

כיסאות איכותיים מפלסטיק ואלומיניום

בשביל ליצור מראה מיוחד בחצר הבית, אתם יכולים לשלב גם כיסאות מפלסטיק במגוון צבעים. היום ניתן למצוא כיסאות באיכות גבוהה בשונה מהכיסאות שהוצעו בעבר. יצירת כיסאות מפלסטיק ומאלומיניום הופכת את רהיטי הגן לחזקים ואיכותיים יותר. בעידן של היום איכות הפלסטיק נמדדת באמצעות תהליך ההזרקה ומהירותה וכן, טמפרטורת הקירור. באמצעות התהליך הזה, ניתן לדעת בוודאות כי חומר הגלם מסוג פלסטיק יהיה איכותי ומקצועי יותר מאשר החומרים הפשוטים שהשתמשו בהם בעבר. בנוסף, ניתן לרכוש ריהוט נוסף לכיסאות כמו: כריות. קיים היום ריפוד שעשוי מחומר טקסטלין המשמש ריפוד לכריות, כיסאות וכדומה. השימוש בו יאפשר לחומר גלם שלכם אוורור מיוחד ותחושה נעימה ונוחה במגע. ניתן במקביל לנקות אותו במים ולהסיר דאגה מלבכם בעונת הקיץ – בגלל איכות החומר, הוא שומר על הצבע המקורי של הבד ומצליח לא לדהות בתקופות הללו. את הכיסאות ניתן לעצב גם בחומר ראטן סינטטי – לו יש תכונה מיוחדת, הוא עמיד מפני מים ומהשמש ומסוגל לשמור על צורתו לאורך זמן. מעוניינים במראה קלאסי ונקי? שימוש בעיצוב כיסאות מאלומיניום הם נוחים לשימוש ולא דורשים מכם טיפול ושיפוצים שונים, הם עמידים מפני מים ולא תראו לעולם נגיעה של חלודה בימי החורף הגשומים. אלומיניום נחשב לאחד מהחומרים המבוקשים ביותר בתחום ריהוט גן והרבה אנשים מעדיפים לרכוש את החומר הספציפי הזה בגלל שהוא מעוצב בצורה אלגנטית תוך שילוב של אלמנטים לפי בחירתכם. אפשר לומר שאלומיניום בעל תכונות טובות מאוד, הוא גמיש, חזק, עמיד ונראה טוב. ההבדל בין אלומיניום לא איכותי לאחד איכותי הוא בעיקר בעניין הרטיבות, אם תבחינו בחלודה, תדעו שהחומר לא עמיד מפני מים וככל שהזמן יחלוף, הוא יתכלה ויתבלה.

 

ריהוט גן מוסיף למראה החיצוני של הבית ועוזר לכם להציג מראה מטופח, נוח ואלגנטי. אם אתם אוהבים לשבת בגינה ובחצר, עם כוס הקפה של הבוקר והצהריים, ריהוט מהסוג הזה, יכול להוציא אתכם מהבית וליהנות מהאוויר הצח ומעיצוב יוצא דופן ואיכותי.

 

מוזמנים להגיע אל הסניף הקרוב לביתכם ונעזור לכם בבחירת ריהוט הגן שמתאים לכם ביותר.

לרשימת הסניפים שלנו >>