באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

איך תשמרו על ריהוט הגן בחורף

איך תשמרו על ריהוט הגן בחורף

הנה הגיעו להם חודשי החורף, ואם הריהוט שרכשתם חשוב לכם אז כדאי שתשקיעו כמה דקות מזמנכם על מנת שתוכלו להמשיך וליהנות ממנו. בין אם יש לכם גינה או מרפסת שהיא אינה מקורה, ללא ספק שתרצו לדעת איך לשמור על הריהוט שלכם בעונת החורף. אנחנו משערים שהשקעתם לא מעט כסף, זמן ומחשבה כאשר רכשתם לעצמכם את ריהוט הגן שלכם. הבעיה שניצבת לפנינו היא התבלות הרהיטים כתוצאה מהגשמים ומשינויי מזג האוויר, מה שמחייב אותנו להיות ערניים ולדאוג לטפל בהם.

מהו חומר הגלם שלכם?

ריהוט מאלומיניום – אלומיניום הוא חומר עמיד מאוד, לכן לא נדרש לו הרבה טיפול, רק לנגב אותו מידי פעם במטלית על מנת להסיר את האבק שהצטבר.

 

ריהוט מראטן – הראטן אמנם חומר גלם שנחשב לקל, יפה ויעיל אך עליכם לזכור שהוא ייחסית עדין בהשוואה לעץ או אלומיניום. הדרך המומלצת ביותר לשמור עליו היא לכסות אותו או להכניס אותו למקום שלא יהיה חשוף לנזקי הקור והגשם.

 

ריהוט מעץ – כאשר מדברים על ריהוט מעץ זה תלוי הרבה כמובן באיכות העץ, ישנם סוגים פשוטים יותר "שיתפוצצו" כתוצאה ממים וגשמים. קיימים למשטחי עץ חומרים רבים שמבוססים על שמן, שמונעים מהמים לחדור אליו. קודם כל יש עליכם לנקות היטב את העץ ורק לאחר מכן למרוח עליו את החומר המיוחד.

 

ריהוט ממתכת – הבעיה העיקרית בריהוט ממתכת הוא אינו החומר גלם עצמו, אלא הצביעה של המוצר. ריהוט ממתכת אל חלד לא יצטרך טיפול אינטנסיבי, אלא רק לחדש לו את הצביעה מפעם לפעם. מומלץ לעשות זאת אצל בעל מקצוע. אם רוכשים כיסוי, כדאי לרכוש כיסוי איכותי שעשוי מבד נושם כדי להשיג הגנה מקסימלית על הרהיטים. אך אם אתם לא מעוניינים להשקיע בהוצאה כזאת ניתן לעטוף היטב את הריהוט באמצעות ניילון.