באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

איך להפוך את הגינה לתמונה מחופשה

איך להפוך את הגינה לתמונה מחופשה

רוצים לחיות בגינה שכאילו נלקחה ממגזין נופש בינלאומי? הכנו לכם טיפים, תמונות ורעיונות שייקחו את הגינה שלכם למחוזות נחשקים

מפלי קיר

בכל ספא יוקרתי ובכל מלון שמכבד את עצמו תמצאו את קירות המים. אלה הם מפלים אנכיים הזורמים באופן אחיד וקבוע ויוצרים תחושת רגיעה ויוקרה מופלאות. מסתבר שהיישום הביתי לא כזה מסובך ואינו גוזל מקום רב מהגינה או מצריך תשתיות מסובכות. מה שכן, הוא יכול לשוות לגינה שלכם בדיוק את התחושה שאתם רוצים, לפי סוג הקיר – זכוכית בוהקת ואתם בלאס וגאס, במבוק ואתם במלדיביים או אבן טבעית ואתם בפנינת טבע מיוערת.

 

 

מפל קיר יכול לשוות לגינה שלכם בדיוק את התחושה שאתם רוצים, לפי סוג הקיר

אזורים מוצלים

אם תדמיינו מתחמי הנופש יוקרתיים, תמיד תוכלו למצוא פינות מוצלת המאפשרות לשכב בנינוחות בצל. לרוב, הם עם נוף לבריכה או לאוקיינוס.

 

הפינה הזו יכולה להיות גזיבו שתחתיו מיטה נוחה או סככת עץ או קש אותנטית. זאת יכולה להיות גם צליית בד אופנתית – העיקר שבאזור מסוים בגינה תוכלו לפרוס מיטת שיזוף או למקם קונכייה זוגית וליהנות משלווה פסטורלית.

 

הנכם מוזמנים לגלות את קולקציית פתרונות ההצללה שלנו

 

 

העיקר שבאזור מסוים בגינה תוכלו לפרוס מיטת שיזוף או למקם קונכייה זוגית וליהנות משלווה פסטורלית

פרטיות

בתים פרטיים רבים בארץ הם לא בדיוק פרטיים. או שיותר נכון לומר, הם פרטיים לך ולשני השכנים הצמודים אליך. והעניין הזה הוא קריטי – לא פחות ולא יותר. הקפידו ליצור בגינה שלכם פרטיות מוחלטת. בראייה ארוכת טווח זה יכול להיות באמצעות שדרת עצים ולטווח הקרוב זה יכול להיות גדרות עץ דקורטיביות ויצירתיות או נצרי סוף צפופים. העיקר, שתרגישו חופשיות מלאה בגינה שלכם.

 

 

הקפידו ליצור בגינה שלכם פרטיות מוחלטת, אפשר גם באמצעות שדרת עצים

אביזרים

העושר הצורני של הגינה ובמיוחד של אזורי הישיבה הוא קריטי לתחושת עושר ונעימות. יצירה של ספסלים יצוקים ועליהם כריות צבעוניות, אביזרים נלווים קטנים כמו עציצים קטנים, עששיות, לפידים (מעולה גם להרחקת יתושים) ומזכרות מארצות רחוקות הן דרכים מעולות להכניס את תחושת החו"ל שאתם אוהבים.

 

ספסלים יצוקים ועליהם כריות צבעוניות

מטבח חוץ

מטבחי גן הם הדבר הבא בתחום עיצוב החוץ. הם כבר שנים משמשים למסיבות בריכה באתרי נופש יוקרתיים ובווילות פרטיות אבל עם מגוון פתרונות שיש היום – אין סיבה שגם אתם לא תיהנו מסטייק טוב שנצלה על הגריל, בקבוק בירה קרה מהמיני בר וארוחה טובה בגינה עם חברים. מטבחי חוץ זמינים היום בשני אופנים: כמטבחים קבועים יצוקים מבטון המאובזרים בכל מה שניתן להעלות על הדעת, וכעגלות בישול ניידות שמעבר להיותן נוחות לתפעול, הן גם אביזר אופנתי מהמם. זה הזמן להתחיל לתכנן את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

 

 

הנכם מוזמנים לגלות את קולקציית מטבחי החוץ שלנו